tiistai 1. tammikuuta 2008

Uutta

Nyt pitäisi osata aloittaa alusta uuden vuoden ensimmäisen kuun ensimmäisenä päivänä. Pitäisi yrittää olla tekemättä samoja virheitä mitä teki aiempana vuotena ja täytyisi tänä vuotena näyttää että oppi virheistä. Nyt täytyisi osata käyttää järkeä, olla fiksu ja turtunut siihen kipuun. Enää ei pitäisi pelätä varjoja, ei aamun säteitä. Täytyisi jaksaa vielä yksi vuosi lisää, vielä yksi, kyllä se sitten helpottaa.

Vielä puolivuotta, sitten se kaikista kamalin on ohi. Sitten ei enää tarvitsisi pelätä, kulissit ei voisi kaatua ja mä olisin vapaa siitä valheiden verkosta. Mä olen kuitenkin jaksanut jo näin pitkälle peitellä jälkiä.

Mun omavikahan se on, ite mä sen kaiken tein. Mutta jos mä nyt voisin asioita muuttaa, jättäisin niin paljon tekemättä. Mä haluan uskotella itselleni että ei se mun vika ollu, mä tein vaan niin koska halusin suojella itseäni. Mutta turhaan mä selittelen. Tehty mikä tehty.

Ei kommentteja: