maanantai 15. joulukuuta 2008

Ehkä se paraneminen alkaa tästä

Noniin. Mä olen päättänyt palata takaisin todellisuuteen. Mä olen nyt kolmisen viikkoa painiskellut itseni ja tämän tuskan kanssa. Itkenyt ja nukkunut. Viiltänyt ja nukkunut. Kyllä tämä "loma" auttoi ainakin sen verran, että ajattelin huomenna rohkaistua ja mennä kouluun. Mutta ei tästä sen enempää.

Menin eilen kauppaan ensimmäisen kerran pitkään aikaan. Järkytyin kun terät eivät olleetkaan siellä missä piti, vaan niiden kohdalla luki vain että "pyydä partaterät kassalta". En sitten osanut niitä laisinkaan. Enhän mä vain voinut mennä siihen kassalle ja sanoa että "Anteeksi, mä tarvisin niitä partateriä miljoonatsoljoona kappaletta, koska meinasin mennä kotiin viiltelemään itseäni, koska ne terät eivät olleetkaan siellä missä piti". Meninpä sitten kotiin ja viilsin oikein kunnolla. Ihan vain huvin vuoks. Ehkä se on merkki parantumisesta.

Anteeksi, tämä on kovin sekavaa tekstiä, yritän ens kerralla vähän koota itseäni ennenku tänne tulen avautumaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä ettet ostanut uusia teriä, huonoa että viilsit..
Yritä jaksaa koulua.
Yritä jaksaa elämää.
Paljon voimia.
Ja halaus<3

(p.s. laitoin blogin salaiseksi, joten jos haluat vielä lukea niin laita sähköpostia ^^ [e-mail osote löytyy profiilista])