perjantai 26. joulukuuta 2008

Rakkaushömppää


Mä en ymmärrä miksi teen itselleni näin suuren ongelman ihmissuhteista. Miksi mä teen maailman selvimmästä asiasta niin kovin vaikeaa?

Ex laittoi viestiä yks päivä. Tasan vuos sen jälkeen ku oltiin alettu seurustelemaan. Yllätyin kovasti, ei olla oltu enää aikoihin yhteydessä kun otettiin aika kovin yhteen eron jälkeen. Halus alkaa taas pitämään yhteyttä. Suostuin. Nyt mussa velloo miljona erioloa. Pelottaa että jos mä taas tartun liian nopeasti siihen kiinni, ahdistaa ajatus siitä, että mun elämässä on nyt joku joka tuntee mut aivan läpikotaisin. Niin ei ole ollutkaan aikoihin. Hymyilyttää se että tiedän että mulla on nyt elämässä joku joka on niin kovin välitön. Siihen kun voi luottaa.



Pelkään menettäväni yhden upean ihmisen. Taidan menettää hänet siksi, että mä en vain pysty olemaan hänen arvoisensa. Surettaa kovasti. Liian upea ihminen menetettäväksi. <3

Ei kommentteja: