maanantai 25. kesäkuuta 2012

mitäpä jos sä pelkäät turhaan ja elämä tapahtuu sinä aikana

 En mä tiedä kestänkö tänä kelpaamattomuutta enää. Onnistun henkäys henkäykseltä tekemään aina jonkun virheen niin, että menetän aina sen pienen valon mun käsistä. Se kenestä oon jaksanu viime aikoina iloita, hymyillä vesisateessa ja polttaa miljoona tupakkaa mietiskellessä halus lähteä pois multa. Tiedänhän mä ettei kukaan kuulu mulle ellei itse niin tahdo, mutta silti ihan tosi, tuntuu kovin pahalle. Mä niin jaksoin taas jo vähän toivoa. Tiesin ettei kannata välittää kenestäkään kun ei siitä mitään tulee, en mä kelpaa.

Se kelpaamattomuus tuntuu niin pahalle välillä, että tänäänäkin musta tuntu kuin mun askeleet ois vaan lentäny kotiin suoraan viiltämään. Että jokainen asia jolla voi satuttaa huusi mun nimeä ja käski rangaista. Tällä kertaa kun mä satutin itseäni niin mä en itkenyt. Päätin että mä en rn ole niiden itkujen arvoinen. Ne itkee joilla on paha olla ja ne satuttaa, mä en saa itkeä koska mä rankaisen vaan itseäni. Tuntuu taas että iholla on sata miljoonaa kertaa saastaa ja se lähtee vaan pois satuttamalla.


Kovasti haluaisin sanoa jotain, mutta musta tuntuu etten taida löytää oikeita sanoja. En mä tiedä mitä sanoa ihmiselle jolle ei kelpaa. Pyytää anteeksi ja toivoa ettei se olisi kovin vihainen tälläisestä kelpaamattomuudesta? Halusin kovasti nähdäkin sen. Sanoa jotain niin että asiat olis hyvin, mutta ei mun pieneen mieleen taida mahtua se ajatus että menetetty mikä menetetty. Just tän takia mä pelkään niin välittämistä. Miksei helvetti tajua ettei ole kenenkään arvoinen?

Mun ajatukset lentelee joka suuntaan, toinen ääni käskee satuttamaan, toinen käskee unohtaa kaiken, täytyis lähteä tästä maailmasta, mene ja puhu sille, anna aikaa ja älä ikinä päästä ketään milliäkään lähelles. IKINÄ. Vittu mitä saatanan paskaa.


Tuun ja puhun jos sä tahot.
Ja jos ne oikeat sanat vaan löytyis.